onsdag den 2. november 2016

Paul Magrs - 666 Charing Cross Road

Bogen er købt på Saxo.com og jeg har her efterfølgende fundet ud af, at forfatterens navn udtales Mars og ikke som det står, eller som jeg har forsøgt at udtale det på mine videoer.

Da Shelley finder en ældgammel statue, som viser sig at være en tusind år gammel mumie, i kælderen på det museum hun arbejder på  i New York og hendes Tante Liza modtager en gratis overraskelsesbog fra en okkult boghandel, hun har fundet i London på 666 Charing Cross Road, så sker der ting og sager.

Jeg havde ingen forventninger til bogen overhovedet. Da jeg ledte efter Halloween-egnede bøger på Saxo, som ikke skulle være alt for uhyggelige, faldt jeg for denne bog med de fine pastelfarver. Efter hvad jeg kan forstå er det en del af en serie, med bøger der kan læses i hvilken som helst rækkefølge.

Man fulgte historien fra forskellige personers synsvinkler, blandt andet også en hund, hvilket var en pudsig ting. Selv om jeg ikke var i tvivl om, hvilken lejr jeg skulle hold med, kunne jeg godt mærke at det irriterede mig at jeg ikke kunne identificere en specifik figur som hovedperson

Historien var okay, men den var hverken sjov, uhyggelige eller specielt interessant, men på den anden side var den heller ikke på nogen måde dårlig. Måske bare en lidt intetsigende semi underholdende bog.

666 Charing Cross Road får 2/5 stjerner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar