onsdag den 8. marts 2017

Teknisk uheld!


Bloggen er i øjeblikket ramt af teknisk uheld, da harddisken i vores computer er gået til og der skal sættes en ny i, så det tager lige er par dage inden den er klar igen.

For ikke at komme alt for langt bagud med mine indlæg om bøger, har jeg koncentreret min læsning omkring Krig og fred af Lev Tolstoj, hvor jeg er ca. 200 sider fra at skulle starte på bind 2. Af lydbøger lytter jeg til den 39 timer lange Anden Verdenskrig af Antony Beevor og er omkring 37% inde.

Inden harddisken stod af, var jeg lige blevet færdig med The Nix af Nathan Hill, så det bliver den bog, det første indlæg kommer til at handle om, når jeg vender tilbage igen.


2 kommentarer:

  1. Jeg krydser fingre for, at computerproblemerne snart er løst :)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Computerdoktoren var heldigvis hurtig, så jeg er klar med Nix indlæg i morgen :)

      Slet