tirsdag den 30. maj 2017

Bogvlog. Nye bøger maj 2017.


Jeg arbejder hårdt på at reducere mine bogkøb, hvilket med det lokale biblioteks hjælp faktisk går udmærket. Men i starten af maj havde jeg fødselsdag og jeg synes selv, at jeg havde været så dygtig, at jeg fortjente en lille boggave. Derfor gik jeg på lagersalg hos Saxo og i Bargain Shop hos Book Depository og jeg fik nogle rigtig gode bøger på hylden til okay priser.


Bøgerne

Eugene Rogan - Arabernes historie
Sarra Manning - Adorkable
Kristin Hannah - Fly Away
Ellen Berry - The Bookshop on Rosemary Lane
Jostein Gaarder - The World According to Anna
Jon Krakauer - Tree Cups of Deceit
Diane Setterfield - Bellman & Black
Willaim Gay - Little Sister Death
Anne Berry - The Hungry Ghost
Cassandra Rose Clark - Our Lady of the Ice
Caroline Graham - The killing of Badgers Drift
Caroline Grham - Death of a Hollow Man
Caroline Graham - Faithfull until Death

2 kommentarer:

  1. Man skal da også give sig selv bøger i fødselsdagsgave - det er jo nærmest en pligt! :D

    Forsinket tillykke med dagen :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det og ja, fødselsdag er da en god undskyldning ;)

      Slet