onsdag den 28. juni 2017

Tilbageblik på bogkøb fra juli 2014.


Jeg har brugt mine indlæg om månedens nye bøger til, at holde mig selv i nakken med at få læst de bøger, jeg anskaffer mig. Ideen til at  lave en bogvlog om det, har jeg fået fra BookTuberen Pages and Pens, der er begyndt at lave videoer hun kalder Book Haul Revisit.

Jeg synes det giver mening, at gå tilbage og se på de bøger jeg tidligere har købt, for lige at blive mindet om de bøger jeg mangler at få læst eller måske tage stilling til, om det stadig er bøger der skal blive i min samling eller om de eventuelt skal gives væk.

Link til de to bogkøbs indlæg fra juli 2014:

Bogkøb juli 2014. Første del
Bogkøb juli 2014. Anden del

5 kommentarer:

  1. Du kan evt. også se booktuberen 'Lalaandbooks' som har lavet 'book unhaul'-videoer; lidt samme koncept som ovennævnte, og så er de super underholdende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Af en eller anden grund gider jeg ikke selv se rene unhauls og derfor synes jeg, at det var bedre med en blandet video, hvor jeg både fortæller om de bøger jeg har læst, dem jeg gerne vil læse og dem jeg nok aldrig komemr til at læse :)

      Slet
    2. Har lige set hendes unhaul videoe, de er godt nok underholdende at se og hvor er hun sød :D

      Slet
    3. Enig - hendes månedlige unhaul-videoer er virkelig underholdende.

      Jeg tror i øvrigt, at du vil kunne lide Geisha-bogen :-)


      Mvh.
      Den lille Bogblog

      Slet
    4. Det håber jeg virkelig også at jeg kan. Den lyder rigtig god :)

      Slet