søndag den 13. august 2017

Bogvlog: Nye bøger august 2017.


En bogvlog om de bøger jeg har købt i august. Der var noget med at jeg ville reducere mine bogkøb, men det går altså ikke så godt lige i øjeblikket. Forhåbentlig kan jeg rette op på det i løbet af september og oktober.


Bøgerne:

Jamie Ford - Songs of Willow Frost
Michelle Paver - Thin Air
Caroline Graham - Death in Disguise
Caroline Graham - A Place of safety
Caroline Graham - Written in Blood
Hajer/Regnskove/Solsystemet
Christy Sloat - The Librarian
Paul Butler - The Widow´s Fire
Mirandy Kenneally - Comming up for Air

( Overstregede bøger med blå skrift er læste bøger med link til indlæg)

4 kommentarer:

  1. Sikke mange spændende bøger, du har købt! Den sidste bog, som du nævner i vidioen, hvad er det den hedder, og den anden som du perspektiverede til? De lyder vildt gode!
    God læselyst :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er Geisha of Gion af Mineko Iwasaki. Den er nu kommet på listen. Det er hendes liv Arthur Golding, der har skrevet Mit liv som Geisha, blev inspireret af.

      Slet
  2. Nu er jeg meget spændt på, hvad du siger til 'Syndflodens år', hvis du da bestiller den hjem. Jeg er gået igang med 'MaddAddam', og indtil videre er den meget interessant :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne ikke finde på dansk Syndflodens år nogen steder, så nu har reserveret den på biblioteket. Forhåbentlig når jeg at få den læst inden den skal afleveres igen.

      Slet